Jak mądrze inwestować w wizerunek firmy w Internecie

Mapa niedostępna

Data/Czas
Date(s) - 13/03/2018 - 14/03/2018
08:30 - 15:30


Opis szkolenia:

Marketing w Internecie to obecnie najszybciej rozwijający się obszar działań reklamowych na świecie. Przedsiębiorcy przenoszą budżety reklamy off-line do świata on-line. Największą zaletą działań reklamowych prowadzonych w sieci jest ich mierzalność. Na podstawie danych z łatwością możesz mierzyć efektywność działań i korzystać z tych najbardziej efektywnych.

Biorąc udział w szkoleniu dowiesz się jak efektywnie inwestować w reklamę internetową. Nauczysz się jak wyznaczać mierzalne cele stron internetowych, testować kampanie, monitorować je i przedstawiać w czytelnych raportach. Dodatkowo poznasz metody interpretacji danych, dzięki którym zdecydujesz, które działania są dla Ciebie najbardziej efektywne i opłacalne.

– Marketing internetowy w najnowszych statystykach (0,5h)

– Skuteczna reklama w Internecie:

– e-mail marketing automations (1h)

– reklama w wyszukiwarce Google (2h)

– reklama mobilna (1h)

– Efektywna strona docelowa

– rola strony docelowej w kampaniach marketingowych (0,5h)

– użyteczność strony docelowej, mapa kliknięć (0,5h)

– testy A/B strony docelowej (1h)

– analiza statystyk strony docelowej (1h)

– Mierzenie efektów kampanii (4h)

– cele witryny internetowej

– monitorowanie wielu kampanii internetowych (adresy UTM)

– zdarzenia w Google Analytis jako metoda mierzenia skuteczności

– raporty z działań – szybko i automatycznie

– Użyteczne funkcje popularnych narzędzi (4h)

– Google Analytics – wszystko w jednym miejscu

– Google Webmaster Tools – co należy wiedzieć koniecznie

– Brand24 – monitorujemy internet

– Semstorm – porównujemy się z konkurencją

– Marketing Automations SalesMenago – czy warto