#_LOCATIONMAP
Data/Czas
Date(s) - 06/10/2020 - 13/10/2020
15:00 - 19:00
Działania telemarketingowe to jedna z efektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Telemarketing może być również narzędziem służącym podtrzymywaniu relacji, badaniu i określaniu potrzeb klientów. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu efektywnych technik prowadzenia rozmowy telefonicznej z Klientem. Poznają zasady prowadzenia rozmowy handlowej, prezentowania oferty oraz skutecznej reakcji w trudnych sytuacjach.
Efekty szkolenia:
- Uczestnik zdobył wiedzę na temat prowadzenia profesjonalnych rozmów przez telefon
- Poznał sposoby odpowiedniego prezentowania oferty oraz reagowania na zastrzeżenia klienta
- Nabył umiejętności skutecznego komunikowania się z trudnym klientem
- Poznał sposoby konstruktywnego rozwiązywania trudnych sytuacji w relacjach telefonicznych
- Nabył umiejętności kontroli własnych emocji oraz odpowiedniego reagowania na manipulacje
- Nabył kompetencje, dzięki którym będzie gotów do samodzielnego poszukiwania rozwiązań podnoszących jakość realizowanych przez siebie zadań oraz zwiększających ich efektywność
- Rodzaje telemarketingu
- Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
- Jak pokonać stres przed rozmowa telefoniczną
- Klasyfikacja klientów
- Diagnoza własnego stylu
- Podstawy komunikacji telefonicznej
- Dynamika wypowiedzi
- Planowanie rozmowy i formułowanie celu
- Etapy rozmowy telefonicznej
- Powitanie
- Pytanie o czas
- Rozpoznawanie potrzeb
- Prezentacja oferty
- Eliminowanie obiekcji
- Zamykanie sprzedaży
- Zakończenie rozmowy
- Schematy rozmów handlowych
- Badanie potencjału zakupowego
- Rozmowa handlowa, prezentacja oferty
- Sprzedaż stałemu klientowi
- Prezentacja nowego produktu
- Zamykanie rozmów handlowych
- Podtrzymywanie kontaktów z klientami
- Sytuacje problemowe, obrona przed presją, manipulacją i krytyką ze strony klienta
Termin 15.10.2020 – uwaga termin gwarantowany
Cena: tylko w tym terminie cena promocyjna 590,00 zł