Komunikacja w procesie sprzedaży i obsługi klienta

Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych

Metodologia:

  • mini wykład i prezentacja multimedialna
  • ćwiczenia w grupowe i indywidualne.
  • testy i ankiety
  • praktyczny trening oraz warsztaty w grupach
  • gry i zabawy symulacyjne

Program szkolenia

  1. Znaczenie komunikowania się w pracy handlowca, sprzedawcy, pracownika obsługi klienta
  2. Filary poprawnej komunikacji oraz bariery i zakłócenia w komunikacji
  3. Trening umiejętności aktywnego słuchania i umiejętności kierowania wypowiedzią, budowanie wiarygodności w komunikacji z klientem
  4. Rola asertywnej komunikacji w kontaktach z klientami
  5. Czynniki sukcesu w procesie sprzedaży i obsługi klienta
  6. Metody skutecznej prezentacji oferty, prowadzenia rozmów handlowych, finalizowania sprzedaży
  7. Sposoby i techniki obsługi klienta
  8. Trudne sytuacje w procesie sprzedaży i obsługi klientów
  9. Etykieta biznesowa
  10. Budowanie trwałych relacji z klientami