Narzędzia marketingu, promocji i public relations. Kreowanie wizerunku

#_LOCATIONMAP

Data/Czas
Date(s) - 09/07/2020 - 10/07/2020
12:30 - 20:00


Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, przygotowania i realizowania strategii budowania wizerunku. Dzięki szkoleniu uczestnik dowie się, dlaczego warto konsekwentnie i w sposób przemyślany tworzyć wizerunek firmy. Nauczy się określać potrzeby wizerunkowe własnej firmy oraz wykorzystywać różne narzędzia i formy przekazu.

Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych

Cena szkolenia: 970 zł netto

Program szkolenia

  1. Wizerunek – wprowadzenie w zagadnienie kreowania wizerunku, PR.
    1. definicje pojęć: public relations, marka, promocja, media relations, wizerunek
    2. elementy wizerunku
  2. Wizerunek osobisty, autoprezentacja
    1. zasady wywierania dobrego pierwszego wrażenia,
    2. na co zwrócić uwagę w kreowaniu wizerunku osobistego i dlaczego to ważne.
    3. wpływ wizerunku na relacje w sferze zawodowej.
    4. zasady efektywnej autoprezentacji (dobre praktyki, błędy),
  3. Wizerunek firmy/ organizacji
    1. zasady kreowania wizerunku organizacji (PR wewnętrzny i zewnętrzny)
    2. Strategia budowania wizerunku – istota strategii wizerunkowej firmy
  4. Zarządzanie wizerunkiem – podstawowe zasady. Analiza i planowanie w kreowaniu wizerunku
    1. etap analizy i planowania
    2. zasady zarządzania wizerunkiem – praktyka
  5. Budowanie wizerunku ze względu na: publiczność, czas, wyróżnik, spójność, powtarzalność, kontrolę
    1. proces tworzenia strategii
    2. analiza rynku, zapotrzebowania na usługę, produkt
    3. opracowanie skutecznych form i kanałów dotarcia z pozytywnym przekazem o produkcie/ usłudze do odbiorców
  6. Graficzna wizualizacja w zarządzaniu wizerunkiem, brand book
  7. Media relations
    1. zasady wykorzystania mediów w kreowaniu wizerunku,
    2. rodzaje media relations
  8. Media relations – tworzenie tekstów: przedstawienie zasad tworzenia, redagowania tekstów
  9. Plakat i ulotka, jako narzędzia kreowania wizerunku
  10. Eventy – publikacje, targi, wystawy
  11. E-wizerunek – współczesne środki komunikacji w Internecie