#_LOCATIONMAP
Data/Czas
Date(s) - 19/06/2024 - 20/06/2024
08:00 - 15:00
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zamierzających w sposób optymalny zajmować się opracowywaniem zaawansowanych dokumentów, poszukujących prostych, optymalnych rozwiązań przy pracy z rozbudowanymi dokumentami. Udział w szkoleniu pomoże przygotowywać różnego typu wzorce/szablony pism przeznaczonych do obiegu wewnętrznego w biurze. Szkolenie poszerzy wiedzę o istotnych zaawansowanych możliwościach edytora MS Word takich jak osadzanie arkuszy przygotowanych w Excelu, zabezpieczanie dokumentu czy też tworzenie formularzy.
Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych
Termin gwarantowany
- Wykorzystanie zaawansowanych technik formatowania dokumentów, akapitów, tekstu, stron.
- Tworzenie i modyfikacja list wypunktowanych i numerowanych
- Tabulatory: ustawianie, przesuwanie, usuwanie, zastosowanie znaków wiodących
- Tabele
- Wykorzystanie stylów.
- Wstawianie obiektów graficznych.
- Praca zespołowa – śledzenie zmian w dokumencie i zarządzanie nimi.
- Układ dokumentu – na przykładzie stosowania spisu treści, sekcji, kolumn.
- Organizacja dokumentu na przykładzie odwołań, przypisów czy podpisów.
- Zabezpieczanie dokumentu.
- Tworzenie formularzy, tabel i ich formatowanie.
- Definiowanie oraz wykorzystanie szablonów.
- Posługiwanie się mechanizmami korespondencji seryjnej w celu automatyzacji tworzenia dokumentów oraz kopert (opcjonalnie)
- Współpraca edytora tekstu z arkuszem kalkulacyjnym na przykładzie pobierania danych z arkusza i ich prezentacji w Wordzie (opcjonalnie)