Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych

Program szkolenia

  1. Komunikacja wewnętrzna
  • definicje
  • dobre praktyki w firmie w zakresie ustalania zasad komunikacji wewnętrznej
  1. Modele komunikacji wewnętrznej
  • cele i zamierzone skutki komunikacji wewnętrznej
  • warunki niezbędne do funkcjonowania skutecznej komunikacji wewnętrznej w firmie
  • role poszczególnych szczebli personelu w procesie komunikacji wewnętrznej
  1. Efektywna komunikacja w zespole
  2. Bariery w komunikacji wewnątrz jednostek administracji
  • najczęściej popełniane błędy (przyczyny zakłóceń komunikacji w firmie),
  • sposoby pokonywania i eliminowania błędów
  1. Współpraca międzywydziałowa – konfrontacja teorii i praktyki
  2. Wykorzystywanie procedur i tworzenie standardów komunikacji wewnętrznej

8 . Warsztat tworzenia programu komunikacji wewnętrznej

  • – tworzenie programu wewnętrznego public relations – elementy programu, metody doboru technik public relations
  • – analiza sytuacji wyjściowej
  • – analiza SWOT
  • – określenie grup docelowych
  • – dobór metod
  1. Komunikacja wewnętrzna jako element kultury organizacyjnej całej firmy