Excel dla działów personalnych i księgowo-płacowych

Mapa niedostępna

Data/Czas
Date(s) - 28/05/2018 - 29/05/2018
08:30 - 15:30


Excel dla działów personalnych i księgowo-płacowych

Szkolenie szczególnie polecane jest dla osób pracują w działach HR, zajmujących się kadrami i płacami, które chcą w większym zakresie wykorzystywać arkusz kalkulacyjny MS Excel w codziennej pracy

  1. Niezbędne narzędzia
  • formatowanie: scalanie komórek, zawijanie tekstu, dobór obramowań, wykorzystanie i tworzenie stylów komórek,
  • ochrona komórek.
  1. Uproszczona lista płac
  • tryby adresowania i nazwy zakresów,
  • sumowanie zmiennych zakresów,
  • wartość najmniejsza i największa.
  1. Posługiwanie się formułami
  • wprowadzanie formuł do komórek arkusza,
  • wbudowane funkcje (jeżeli, suma.jeżeli, wyszukaj.pionowo),
  • wyszukiwanie wyniku w analizie symulacji danych
  1. Tabele przestawne – zastosowanie do wyliczania czasu pracy, analizy kosztów zatrudnienia i absencji pracowników
  • operacje na danych (sortowanie, filtrowanie, wyszukiwanie),
  • importowanie z plików TXT, CSV,
  • przygotowanie danych do analizy w Excelu.
  1. Analiza danych w dziale personalnym
  • zestawienie absencji chorobowej pracowników,
  • analiza kosztów zatrudnienia
  • analiza kosztów szkoleń
  • analiza ocen okresowych,
  • analiza wynagrodzeń

czas trwania 16 godzin

Uwaga: tylko w tym terminie szkolenie w cenie 450,00 zł brutto