#_LOCATIONMAP
Data/Czas
Date(s) - 09/07/2020 - 10/07/2020
12:30 - 20:00
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, przygotowania i realizowania strategii budowania wizerunku. Dzięki szkoleniu uczestnik dowie się, dlaczego warto konsekwentnie i w sposób przemyślany tworzyć wizerunek firmy. Nauczy się określać potrzeby wizerunkowe własnej firmy oraz wykorzystywać różne narzędzia i formy przekazu.
Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych
Cena szkolenia: 970 zł netto
Program szkolenia
- Wizerunek – wprowadzenie w zagadnienie kreowania wizerunku, PR.
- definicje pojęć: public relations, marka, promocja, media relations, wizerunek
- elementy wizerunku
- Wizerunek osobisty, autoprezentacja
- zasady wywierania dobrego pierwszego wrażenia,
- na co zwrócić uwagę w kreowaniu wizerunku osobistego i dlaczego to ważne.
- wpływ wizerunku na relacje w sferze zawodowej.
- zasady efektywnej autoprezentacji (dobre praktyki, błędy),
- Wizerunek firmy/ organizacji
- zasady kreowania wizerunku organizacji (PR wewnętrzny i zewnętrzny)
- Strategia budowania wizerunku – istota strategii wizerunkowej firmy
- Zarządzanie wizerunkiem – podstawowe zasady. Analiza i planowanie w kreowaniu wizerunku
- etap analizy i planowania
- zasady zarządzania wizerunkiem – praktyka
- Budowanie wizerunku ze względu na: publiczność, czas, wyróżnik, spójność, powtarzalność, kontrolę
- proces tworzenia strategii
- analiza rynku, zapotrzebowania na usługę, produkt
- opracowanie skutecznych form i kanałów dotarcia z pozytywnym przekazem o produkcie/ usłudze do odbiorców
- Graficzna wizualizacja w zarządzaniu wizerunkiem, brand book
- Media relations
- zasady wykorzystania mediów w kreowaniu wizerunku,
- rodzaje media relations
- Media relations – tworzenie tekstów: przedstawienie zasad tworzenia, redagowania tekstów
- Plakat i ulotka, jako narzędzia kreowania wizerunku
- Eventy – publikacje, targi, wystawy
- E-wizerunek – współczesne środki komunikacji w Internecie