Praktyczne wykorzystanie bezpłatnych narzędzi internetowych do promocji firmy online

#_LOCATIONMAP

Data/Czas
Date(s) - 11/03/2020 - 12/03/2020
09:00 - 15:30


STRONA WWW JAKO E-WIZYTÓWKA W WYBRANEJ BRANŻY

Strona internetowa jako najważniejszy element marketingu online, CMS, darmowe narzędzia do

tworzenia własnych stron internetowych, wybór domeny i hostingu, znaczenie landingpage i call to

action, firmowa poczta elektroniczna – adresy i dostawcy.

Narzędzie do zajęć praktycznych: Google sites

 

BUDOWANIE BAZY KLIENTÓW I TWORZENIE SKUTECZNYCH MAILINGÓW

Baza klientów – dlaczego warto i jak budować bazę klientów, jak podtrzymywać kontakt już z

pozyskanymi klientami, darmowe narzędzia do tworzenia newsletterów i budowania bazy klientów

Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące skuteczny mailing.

Narzędzie do zajęć praktycznych: Freshmail

 

REKLAMA W INTERNECIE

Bezpłatne możliwości jakie dają social media, tworzenie fanpage i produktów na Facebooku, CTR,

metody płatności PPC, Instagram jako metoda prezentacji oferty metody prezentacji oferty i

pozyskiwania Klientów (oferta elektroniczna, reklama kontekstowa), wielokanałowa e-obsługa klienta

Narzędzie do zajęć praktycznych: fanpage na Facebooku, Instagram

 

PREZENTACJE MULTIMEDIALNE WYROBÓW

Zasady tworzenia, technika baby steps przy tworzeniu prezentacji, technika pięciu kroków sprzedaży,

elementy interakcji w prezentacji

Narzędzie do zajęć praktycznych: Prezi

 

INTERNET W WYBRANEJ BRANŻY

Elektroniczna wymiana danych w firmach z branży (elektroniczny obieg dokumentów).

Możliwości platform e-learningowych

Internetowe zasoby dla wybranej branży

Cena 690,00 zł brutto