Data/Czas
Date(s) - 11/03/2020 - 12/03/2020
09:00 - 15:30
STRONA WWW JAKO E-WIZYTÓWKA W WYBRANEJ BRANŻY
Strona internetowa jako najważniejszy element marketingu online, CMS, darmowe narzędzia do
tworzenia własnych stron internetowych, wybór domeny i hostingu, znaczenie landingpage i call to
action, firmowa poczta elektroniczna – adresy i dostawcy.
Narzędzie do zajęć praktycznych: Google sites
BUDOWANIE BAZY KLIENTÓW I TWORZENIE SKUTECZNYCH MAILINGÓW
Baza klientów – dlaczego warto i jak budować bazę klientów, jak podtrzymywać kontakt już z
pozyskanymi klientami, darmowe narzędzia do tworzenia newsletterów i budowania bazy klientów
Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące skuteczny mailing.
Narzędzie do zajęć praktycznych: Freshmail
REKLAMA W INTERNECIE
Bezpłatne możliwości jakie dają social media, tworzenie fanpage i produktów na Facebooku, CTR,
metody płatności PPC, Instagram jako metoda prezentacji oferty metody prezentacji oferty i
pozyskiwania Klientów (oferta elektroniczna, reklama kontekstowa), wielokanałowa e-obsługa klienta
Narzędzie do zajęć praktycznych: fanpage na Facebooku, Instagram
PREZENTACJE MULTIMEDIALNE WYROBÓW
Zasady tworzenia, technika baby steps przy tworzeniu prezentacji, technika pięciu kroków sprzedaży,
elementy interakcji w prezentacji
Narzędzie do zajęć praktycznych: Prezi
INTERNET W WYBRANEJ BRANŻY
Elektroniczna wymiana danych w firmach z branży (elektroniczny obieg dokumentów).
Możliwości platform e-learningowych
Internetowe zasoby dla wybranej branży
Cena 690,00 zł brutto