Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych
Metodologia:
- mini wykład i prezentacja multimedialna
- ćwiczenia w grupowe i indywidualne.
- testy i ankiety
- praktyczny trening oraz warsztaty w grupach
- gry i zabawy symulacyjne
Program szkolenia
- Znaczenie komunikowania się w pracy handlowca, sprzedawcy, pracownika obsługi klienta
- Filary poprawnej komunikacji oraz bariery i zakłócenia w komunikacji
- Trening umiejętności aktywnego słuchania i umiejętności kierowania wypowiedzią, budowanie wiarygodności w komunikacji z klientem
- Rola asertywnej komunikacji w kontaktach z klientami
- Czynniki sukcesu w procesie sprzedaży i obsługi klienta
- Metody skutecznej prezentacji oferty, prowadzenia rozmów handlowych, finalizowania sprzedaży
- Sposoby i techniki obsługi klienta
- Trudne sytuacje w procesie sprzedaży i obsługi klientów
- Etykieta biznesowa
- Budowanie trwałych relacji z klientami